Wednesday, May 28, 2014

兩。年。

週年紀念,選了去 Coi,原因是,唔想諗。連 menu 都沒看,就訂了檯。


食了好多花花草草,和樹葉。:P

本身不太食羊,本來想換了其他,(選擇是雞,)後來被個侍應說服了,試。好味道。

好中意個 decor。好中意好中意。連個廁所都好有 taste。

服務一流。侍應超好傾。

食得很開心是真的。

+

快到尾聲時,男人忽然伸手進去外套裡面,我講笑:「你唔係有小禮物送俾我下?」男人扮「扮拿禮物但其實是騙人的」(!)… … 扮了數秒然後緊張起來:「哎喲去左邊呢… …」

我:「玩野?」
他:「唔係啊,我真係有小禮物俾你架… …」
我:!
他:「係真架!哎呀,係另一件外套度啊。最衰係你啦,臨走時叫我換了外套!」
我:「… …」

+

他說,前一排我告訴他我的夢,夢中的他送了一條鑽石手縺給我,(我完全忘記這件事。) 所以他就買了手縺給我。不過沒錢買整條都是鑽石的。〔笑〕

+

豬小姐問我送甚麼給他,我未答,她就說,「一定得卡片一張。」〔哈哈〕

3 comments: