Saturday, July 5, 2014

《Where's Spot?》


Where's Spot?》是本 lift-the-flap 書,講小狗 Spot 的媽媽如何去尋找 Spot。

從上圖可見,狗媽媽在家中不同角落去尋找小狗狗。小朋友一邊看可一邊幫狗媽媽打開那些 flaps(門呀蓋呀等等),看看小狗在不在。而每個角落都藏著不同的動物。

到最後,狗媽媽終於在藍裏找到 Spot 小狗。〔啪啪手〕

這種可互動的書,難怪深受小朋友們歡心。

+

(入正題)

小豬開始都好喜歡這本書,每頁都好期待去掀開那些 flaps 看看有小狗沒有… … 但過了一段日子,每次跟他看這書,他就會搶著翻到找到小狗那頁,掀開個籃子蓋,望著我,(用眼神對我說:)「媽媽我找到了。」

嗯。

他又中意每頁掀開個 flap 然後把那頁合起來。(那樣不用掀就見到動物。)完全失去了這本書原有的意義。不過有時我都仍叫他一頁頁掀,雖然他已經知道小狗不在。

+

這是小豬第三本 Spot 的書。

第一本是朋友送的,《Spot's Valentine》 ,也算是小豬人生第一本書。他約兩、三個月大就在他睡前讀給他看。他好喜歡。

其後我們發現原來這隻 Spot 小狗很出名的,它有好多好多書,而多數是 lift-the-flap 書。(雖然我們的第一本不是。)

後來我們就買了《Spot Says Goodnight》,當然是希望可以幫助不喜歡睡覺的小豬肯樂意睡覺啦。好似 mission failed。〔笑〕而那時正直小豬破壞旺盛期,那些 flaps 很快就被小豬扯爛。我們用膠紙牢牢黏好,他又一一扯爛。

但到第三本,他已不再扯 flaps了。所以這本仍完好無缺。

2 comments:

  1. 搵咗一陣終於搵返你呢篇 :P

    嗰時睇完你呢篇介紹已打算要買
    結果早兩個月買咗呢本,我囡真係超鐘意!!
    佢好鐘意打開嚟認動物,不過就完全唔知有故事性(要搵小狗)
    佢睇每一本書都一樣係認圖畫
    我諗緊點樣開始同佢講故事⋯⋯(佢冇興趣聽我講,只想我話佢知佢指緊嗰樣係咩嚟)

    又,而家再睇返你呢個嬰兒用品系列,真係好有幫助!
    另一篇 Hape wood bike, 我當時又係被毒,家下睇返都一樣!!
    不過真係貴貴哋呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哇你既留言令我好想 share 多啲啊。講真,好多時相都影埋,但冇乜動力寫啊因為唔知有冇人care哈哈,所以就懶囉。

      個bike哩,係貴。但我個仔而家仲玩緊。但我覺得佢唔係運動型,所以先玩到咁耐,正常三歲其實可以玩第二啲掛。但我又覺得都幾適合女仔。我都買左個 scooter 俾佢,其實你個女都兩歲,可以考慮,就唔使買呢個bike,或者可以買三輪車。另,我覺得個bike既resale value幾高,所以我覺得都ok。

      Delete