Monday, August 4, 2014

LinkedIn Connect

收到男人的電郵,subject line:「Would you like to connect on LinkedIn?」

震驚。

我男人不會做這種事。

問他搞甚麼;他一頭霧水。

給他電郵看,他迷惘:「呢個係咪我啊?我冇做過呀。」

「梗係你唔小心 sent 架啦… … 哼,可能有 sent 俾其他人添… …」

〔委屈〕「我冇啊~~~ 唔係我下哇?!」

「點會唔係你呀~~~ 你個大名啊~~~」

然後我望了一下那人的 title,咦… … 〔狂笑〕「哈哈~~ 係喎,唔係你。唔記得左有另一個人同你同名同姓。哈哈。」

〔狂笑〕〔狂笑〕〔狂笑〕〔狂笑〕〔狂笑〕〔狂笑〕〔狂笑〕〔狂笑〕

當然逃不掉被人藐視啦。

No comments:

Post a Comment