Saturday, August 23, 2014

小豬的新小天地


給小豬買的新 Jungle Friends 地毯。超可愛的。

在 Pottery Barn Kids 網站無意中見到做緊特價,減多過一半。(現已回復原價!)本來還有點擔心,始終未見過實物。但想到這麼便宜,將來賣返出去也差不多這個價錢,那就算了。

收到,比預期中好好多。實物比網上的照片靚好多!!!Quality 也很好。

好滿意啊。

2 comments:

  1. 這地毯好可愛好靚!
    居於廣州超大塵又濕又熱不可能用地毯的人表示好羨慕
    最近我都搵緊playmat呢,不過頗貴下。再加埋圍欄條數又兩三千了,呼

    ReplyDelete
    Replies
    1. Playmat我買左Skip*Hop。貴。但覺得個質素比較可靠,沒有甚麼對BB不好的成份。但,講真不算喜歡,因為有好多pieces,而我個仔又好中意拆開曬來玩。暈。又不過,我都睇過一塊過的playmat,好似好好,但超貴,同埋在美國唔知點買。當時已經買了Skip*Hop,就打消念頭。不想再化錢。

      建議係,我覺得BB好細個時會比較關注個質地,因為會爬,有時會食!! 但到大個左曉行,就不會太介懷,也不過是地毯一塊。

      關於圍欄,是乎你個B,可以不買。我們有個朋友給的,見有就用,但用了不知有沒有一個月就放棄了。所以如果沒有人給,我是不會買的。這個不用急著買,真的有需要才買吧。

      Delete