Wednesday, August 6, 2014

Ouch Ouch

沖完涼,我指著小豬手臂上一個 eczema 印:「Ouch ouch 媽媽要搽搽哦。」然後小豬做個慘慘樣詐哭:「嗚嗚嗚」

其實個印差不多退曬,根本不痛。

+

小豬見到爸爸腿上的傷痕,錫錫後,就拿了個 nipple cream 給爸爸搽搽。爸爸搽搽後,小豬好開心。

+

餵奶時小豬總是扭來扭去,腳呀手呀舞來舞去。有時他會撞親我,我就說:「Ouch ouch 啊!」然後他就停止吃奶,要鍚錫我才繼續。

2 comments:

  1. Nipple cream hahahaha 好搞笑!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為個 nipple cream 同 bottom balm 係一齊放既,同埋個樽係一樣既。佢既「ouch」(eczema) 多數用 bottom balm,但會用 nipple cream 搽面。我兩樣都用。佢應該冇咁醒知道兩樣有分別。哈哈。

      Delete