Saturday, May 9, 2015

在家玩泥沙



忽然大發慈悲給小豬在家玩沙。


喂,可不可以小心啲?!啲沙跌曬出來啦!!

小豬:「啲沙成地都係,又要媽媽抹抹。」

你知就好啦。少少唔緊要啦,小心啲啊。


〔去洗菜⋯⋯〕






啊~~~~~~~ 救命呀~~~~~~

我抱頭大叫,想哭。

他是故意把沙撥落地下。

小豬:「周圍都係泥沙,又要媽媽抹抹⋯⋯」








你咁做啱唔啱?!

唔啱。

可唔可以再玩泥沙?

唔可以。

以後仲有冇得玩泥沙?

冇。

點解?

因為 baby 整到周圍都喺。

+

亞仔,點解你次次明知都要做!!!

噴火。

2 comments:

  1. 想像到幾暈呀呢個狀況(偷笑)

    唉,是沒太大可能在家裏玩泥沙的
    連最近我們在 playhouse 玩沙,玩完後潑乾淨/抹乾淨後才回家,都感覺到房入面有沙的存在,行行下會拮腳的(囧)
    早兩日我見人分享玩綠豆,在中間再滲小小紅豆同大豆,俾小朋友分、拎筷子夾,佢話小朋友玩得好開心而且可以有好多玩法好多變化。而且先在地上鋪毛巾墊,唔怕綠豆碌到周圍都係。豆類易清理好多,或者你試下?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 豆我之前有試過,下場都唔係好好。(佢會故意掉D豆去櫃底… …)

      我有朋友將米染成幾種色俾個仔玩… … 唉,我個仔冇可能啦。

      我承認我今次都係太小看佢,大膽左D。 :P

      Delete