Monday, May 11, 2015

煩人係咁

放小豬係床仔睡覺。

我唔要蓋被被。我唔要蓋被被。

蓋啦,唔蓋會凍凍架。

唔要唔要。

咁唔蓋被被就著睡袋囉。」(因為知道佢唔中意著睡袋。)

Baby 著睡袋。」(我頂… …)

嗯… … 唔好著睡袋啦… … 」(呢個亞媽想點… … )

Baby 要著睡袋。Baby 要著睡袋。

吼~~~

拗唔過佢同佢著睡袋。

。 。 。

後來終於可以出去了。我一出去佢馬上大叫:「Baby 唔要著睡袋 Baby 唔要著睡袋~~~」

吼~~~

喺 monitor 見到佢除左睡袋,然後又叫:「Baby 要蓋被被 Baby 要蓋被被~~~」

暈。

見到個睡袋頂住佢,佢又自己蓋唔到張被。

啊~~~

(雖然十萬個唔想入去… …)我用光速衝入去,拎走個睡袋然後同佢蓋好張被:「要咕咕豬啦。媽媽 love you。Good night。」

喺佢未反應過來我已經走左。

(因為唔快手啲又唔知要幾耐先走得!!)

No comments:

Post a Comment