Tuesday, December 1, 2015

病。

媽媽病了,爸爸幫(下)手煮飯。

小豬見到爸爸洗米,對爸爸說:「點解爸爸學媽媽洗米既?」

爸媽在廚房,小豬走來叫爸爸陪他玩;爸爸說要幫媽媽洗菜哦。

小豬:「以前都係得媽媽一個人煮飯㗎⋯⋯」

!!!!!!

+

又,當媽媽病時係咪註定個小朋友都會病呢?有沒有可避免的方法呢?

今日小豬全日沒停過跑來跑去,我沒有想過他病了。但男人說他雙眼皮都出左來了,一定是發燒啦。探下熱,居然有100.8F!但他完全沒有病徵囉,一直玩個不停。

6 comments:

  1. 有,將你自己隔離…
    我三母女啱啱齊齊病,齊齊好返,而家輪到我老公病

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有沒有可能隔離到哩。。。。。。>_<

      Delete
  2. ��其實係冇的
    你放心你老公自己湊小豬幾日嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實如果我老公在家多數係佢湊的。但,例如洗澡哄睡小豬一定要我囉。我老公都放了幾日假,但我病左好耐啦~~~ 唔通叫佢唔返工咩!唔洗做咩!

      Delete
    2. 病咗好耐,咁有冇睇醫生呢?
      你啲洋蔥湯呢?

      Delete
    3. 燒左幾日有帶小豬睇啊。(我就冇囉。)但都冇乜野。已經差唔多好返啦。

      洋蔥湯開始整左幾次,但後來飲到都唔想飲。同時覺得好似冇乜效… … 不過一直都咳得唔算嚴重,停飲後真係嚴重左… … 所以唔知啦。但個時我已經好累,都已經冇力搞咁多囉。

      醫生有開小童咳藥水俾小豬,都有效既。

      Delete