Sunday, December 27, 2015

煩豬一隻

今早煮 French toast 給小豬做早餐。見有時間就整得靚少少啦,加糖霜加草莓。

誰知條麻煩友耍手擰頭:「我唔要咁!我唔要 cheese 喺上面!我唔要咁!」

〔怒〕

我解釋白色那些不是 cheese,沒用。(他本身是喜歡 cheese 的,食 pasta 要放好多在上面。)(草莓他不喜歡,我是有私心想他食的。)

平時煮都是趕頭趕命,小豬更是不停在旁邊問:「得未啊媽媽煮好未啊媽媽食得未啊媽媽⋯⋯」所以一煮好就馬上給他食,加 maple syrup 就算。而小豬這種人就是,有樣野做開係咁,就永遠係咁,係一個唔中意變化的人!!所以他接受唔到個 French toast 唔同左樣!!

唉。

好在還有兩塊我未加任何野,其實我心底裏都知知地啦⋯⋯

No comments:

Post a Comment