Thursday, January 21, 2016

你開唔開心啊?

這兩天小豬「午睡」後我一進去他房間的對話:


昨日:

小豬:「你開唔開心啊~~」

我:「唔開心。」

小豬:「開心啦~~~」嬉皮笑臉⋯⋯ 「你開唔開心啊?」

我:「唔開心啊⋯⋯ 知唔知點解媽媽唔開心?」

小豬:「因為我冇 nap⋯⋯ 嘻嘻嘻⋯⋯」


+


今日:

小豬:「你開唔開心啊~~」

我:「開心。」

小豬:「嘻嘻嘻⋯⋯」

我:「點解媽媽開心?」

小豬:「因為我有訓覺嘻嘻嘻⋯⋯」


+


又,小豬對於我開唔開心還蠻關注的。有時都會用來當是籌碼。呵呵。

No comments:

Post a Comment