Thursday, January 14, 2016

被騙。

放下小豬落床仔,準備唱完歌就放工喇⋯⋯

「我痾左 pee pee。」

「唔緊要啦你有著 diaper。」

「我要坐 potty⋯⋯」

「唔坐啦。著左 diaper 就唔坐 potty 啦。」

「我要坐 potty⋯⋯」

「唔坐啦⋯⋯」(亞媽只想快點收工⋯⋯)

默靜數秒。

「Tummy ouch⋯⋯」

「⋯⋯」亞媽表示同情,摸摸小豬 tummy。不過好相信只係佢既「拖延睡覺伎倆」。

「Tummy 好 ouch⋯⋯」

「媽媽摸摸囉。」

「我要痾 poo poo⋯⋯」

係呢個時候我九成肯定係假的。講左一陣佢都堅持要痾 poo poo,我唯有話:「要痾痾喺 diaper 啦。」

「我唔要痾喺 diaper!我唔要痾喺 diaper!我唔要痾喺 diaper!我要坐 potty⋯⋯」

呼。

確問幾次係咪真係肚痛係咪真係要痾 poo poo。

「係!」含著淚猛力點頭。

唉,我唔通唔俾佢去咩?

+

不過重頭戲係後面⋯⋯

一坐上 potty 玩樣就來,邊度似 tummy ouch 啊。但佢堅持話個 poo poo 出緊來出緊來。

亞媽我靈機一動:「咦,不如我地而家唱歌歌先啦!」(呢個亞媽只想早啲去抖下⋯⋯)

「好啊!」(我心諗:咁順攤既⋯⋯)

好開心咁唱左三首,小豬笑到卡卡聲。

唱完三首最後要加多首「extra」。我:「咁 extra 你想而家唱定留返一陣唱啊?!」

本來四萬咁口既小豬呆左一秒,馬上迅速變臉(個樣就係):天。啊。我。被。騙。了。唔。製。啊。~~~!!跟住狂哭狂叫:「我唔要我唔要我唔要我唔要而家唱我唔要而家唱~~~哇哇哇」

心虛既亞媽強忍住笑:「咁又係你自己之前話好既⋯⋯」

「唔係唔係唔係~~~ 一陣間要從頭來過一陣要從頭來過~~~ 我唔要而家唱我唔要我唔要~~~」

唉,我笑到標眼淚,要離場。

轉頭返來,隻傻豬仲好委屈地在喊,仲不停講要從頭來過⋯⋯ 唉都費左點口水先 calm 佢 down,還連連保證一陣會再唱過⋯⋯

不過佢變臉個樣真係好搞笑。哇哈哈哈。

+

後來,我遲左半個鐘先收工。當然係冇 poo poo 既。佢都承認自己係講大話!都表示明白咁係唔啱。話以後唔會。話要做個乖bb⋯⋯

+

那是昨晚。

今晚又重蹈覆轍。〔怒〕不過今晚話 tummy ouch 時十分上戲,我又被騙了。

No comments:

Post a Comment