Saturday, March 26, 2016

復活節之無端端尋蛋記


完全沒有諗過復活節要搞啲乜。但前幾天收到張傳單話屋企附近的公園會搞復活節活動,免費的。

十一點幾行過去睇下,諗住睇下就去食午餐啦。然後見到地下放了好多蛋,小豬似乎很有興趣。(其實佢係唔知「egg hunt」乜唻既,但佢好中意執嘢啊搵嘢囉。)

然後我地臨時決定不如就喺度野餐啦。(Perfect weather for picnic!小豬也表示好想。)爸爸馬上返屋企攞張野餐 blanket 同埋個袋來裝蛋。


成件事其實幾白癡。(!)我從未去過 egg hunt,係咪都係咁㗎?啲蛋係執唔係「hunt」囉。小豬係我既指引下先執得幾個⋯⋯ 我見有啲小朋友執到幾十個!!全程唔使三分鐘就完結了!!好混亂啊。



之後買左啲 food truck 嘢野餐!(咁啱今日附近有 food trucks!)上面嗰個係 KoJa Kitchen 的,個「bun」係用白飯做的,都幾特別,小豬都幾中意食!聽講都幾出名,從 food truck 做到有幾家店。(Ko=Korean Ja=Japanese)


當我同友們說今日食 food truck food,佢地都好震驚⋯⋯ 〔哈哈〕其實,真係 OK 的。小豬好中意 picnic 啊。〔笑〕

No comments:

Post a Comment