Tuesday, March 8, 2016

我開左 FB Page 啊!

 Owl Dreaming

快啲去 like 啦!如果冇人 like 唔知可唔可以 continue 啊~~ 〔害羞〕

我都掙扎左好耐⋯⋯ 因為我真係好討厭 FB 啊!但 blog 又真係好 outdated 咁。不時有人同我講留唔到言,又樣樣嘢都好麻煩⋯⋯ 但我仍喜歡 blog 既 format,所以都會繼續。但 FB 真係會方便聯絡吧。但但其實呢度都冇乜人睇㗎啦,所以好怕一百個 likes 都冇啊~~ 如果冇真係要摺埋算囉。


+ http://facebook.com/3owldreaming +


Originally posted on 3/8/2016

6 comments:

  1. 我有日日嚟睇呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哇! 謝謝! 快啲 like facebook page 啦。:P

      Delete
    2. 我鍾意blog多啲⋯

      Delete
  2. Yeah!! Liked!!!
    我都係呀,平均隔日就會嚟睇blog ga =目

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!

      但我睇 blog 係用 feed reader 睇,比較方便啦。但就因此比較少留言,因為真係幾麻煩下。(有時睇完你既 blog post 都想留言架,但有時搞搞唔記得左。因為真係唔係打幾隻字就搞掂,用電話想留言好麻煩。)

      Delete