Tuesday, March 29, 2016

有個不肯吃水果的小孩怎麼辦?


  1. 正餐有一半是蔬菜!就是用蔬菜代替水果。以前小豬對蔬菜也很挑剔,只吃爽脆的。可能是上天憐憫我,這幾個月忽然幾乎甚麼菜都肯吃。(那都要煮得合他胃口!)無限感恩!

  2. 給他吃水果乾!我一向是吃開「Made in Nature」的,但近年發現了「Fruit Bliss」,現較喜歡後者,比較軟。前者擺久了會硬。兩隻牌子都是不加任何其他嘢,就只是乾了的水果。「Fruit Bliss」會加水,我想所以比較軟。我喜歡「Fruit Bliss」的「Medley」,但小豬只肯吃 plum。「Made in Nature」比較多種類,價錢不一。他們有隻雜果的,有時小豬也肯吃。我見過 Costco 有得賣,大大包比較便宜。但我買過一次過後怕怕,好怕大大包的,吃極都吃不完。

6 comments:

  1. 有個不肯吃水果和蔬菜的小孩怎麼辦?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又真係好頭痛!!但我個仔頭兩年幾乎冇乜食嘢~~~ 我都唔自己點捱過來!!

      Delete
    2. 個細女唔食菜,見到綠色嘅唔食,一粒豆一粒蔥都撩返出嚟,生菓有時食大多時候唔食…個大女完全相反,乜都食,一個係90percentile,一個係10,點攪?

      Delete
    3. 都有好多唔係綠色即蔬菜呀! 10 percentile 咪算好囉。我個仔曾低到 1 percentile 喳!! 維持 under 5 都有两年吧。但出世到四個月都係60幾架。

      不過都睇開左,有啲嘢真係逼唔到。會不停試,但唔會好似以前咁上心。頭兩年啊,每次食飯都好沮喪。

      Delete
    4. 佢好精㗎,唔係綠色佢都知係菜,白色棷菜花唔食,橙色紅蘿蔔唔食,黃色薯仔唔食…佢有時為咗唔食菜,寧願唔食飯,真係冇佢符。

      Delete