Friday, March 25, 2016

Preschool 的絞結

我想小豬去的 preschool 現有三和四日的位開放。但問題是,我還未想他返學呀,想遲多幾個月⋯⋯ 但到時又未必有位⋯⋯ 煩。

實情是,我還未做好心理準備讓他返學⋯⋯ 很不捨得啊嗚~~

+

這家 preschool 是唯一我想去的!就在我們家對面!!

有點離譜⋯⋯ 至今我只 tour 過三家。第一家 tour 的本來很想去的,但 tour 完就不太喜歡。不過也不用想,上星期已收到 rejection letter。今個月又 tour 左家,但 tour 完感覺又是麻麻。但發覺原來競爭力都很強,得十多個位,好似好多人爭。

我們對面這家,以前沒想過考慮,但後來了解後都算幾中意!他們是屬家庭式的,所以位子很少;也難估計到幾時有位。但之前也想過,如果真的沒有,自己繼續湊久些也沒問題的⋯⋯ 

+

其實 preschools 蠻多的,問題是,一:我只想小豬返上午,好少 offer 這個 option;就算有半日 option 的也是指放三點。二:不容易找家合我意的吧!!多數看完個網站連 tour 都懶去。

好煩啊。

13 comments:

  1. 我就覺得,既然你同小豬都未ready, 咁梗係唔返住啦。至於offer, 就⋯⋯隨緣囉(不負責任的留言)可能幾個月後依然有spot或你會有其他新發現呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都講得好對!我仲未諗掂啊!

      Delete
  2. Replies
    1. 佢仲有一個月就三歲啦。都唔快啦。

      Delete
    2. 算係pre-k嗎?

      Delete
    3. 呢度叫「preschool」。三歲開始返,五歲返 kindergarten。通常好似係返K之前那年叫pre-k。但我都唔係好清楚哈哈。

      Delete
    4. 咁即係唔係mandatory 啦,做乜咁做要小豬返學啫?!
      係呀,四歳返pre-k,五歳正式返kindergarten,美國應該度度都差唔多啦吓嘩⋯

      Delete
    5. 咁冇話 man 唔 mandatory 既。就算你唔返 preschool (pre-k)都得。就算小學 home-school 都得⋯⋯ 但普遍都係三歲返 pre-school 的,個 program 都係兩年。即係如果你等到四歲先返,未必有位。(因為個個三歲開始返。)其實小豬九月都差唔多三歲半,我覺得係應該返既。因為佢算唔 social 嗰種。我係想佢多啲接觸下其他人,可以 prepare 第時返小學。因為美國既kindergarten 其實就係小學,到時已經係好多人一班,係正式返學㗎啦。不過我而家想佢返既係好少人,十個小朋友度,所以我幾中意,覺得幾適合佢。似學校嗰種我都唔係好想。咁,呢種 preschool 質素又好既唔多,怕蘇州過後冇艇搭啊!

      Delete
  3. 又真係完全冇留意過有冇pre school呢樣嘢,Florida就四歲有得返VPK, 唔記得係五百幾個鐘,免費嘅,返朝早,要留埋下晝就要俾錢,好似day care咁,又唔會好似會話冇位咁囉

    ReplyDelete
  4. 噢!咁呢度一定唔係咁。咁如果父母要返工點?擺小朋友係邊?

    呢度 preschool 冇得免費喔!(但聽講有啲如果係低收入政府有補助。)SF 近年開始有個 program,pre-k 有一年有 subsidize,好似係一日兩、三個鐘。但唔係間間 preschool 都係個 program,同埋得SF市內。(Bay Area 其他地區冇聽講有。)

    呢度有分 daycare 和 preschool,有啲會兩樣都有。preschool 各類型都有,有啲比較似係間課室,但例如我中意嗰間就唔係。以我地嗰區來講係供不應求。我其實好 hea 㗎啦。就來到九月開始擔心真係搵唔到合適既preschool。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 返工(即係我呢啲)咪擺day care囉,收工去接佢返屋企。呢樹大多數都係兩樣都有,亦都唔一定間間都有VPK,係要達到某一程度嘅要求先會可以收到政府補貼,從而做到免費。冇諗到會有供不應求嘅情況⋯

      Delete
    2. 係啊,有政府補助既 preschool 要達到某個程度先得。我想去嗰間喺個 program 度。但 reject 左我地嗰間唔喺。我舊年喺佢地第四個tour日交 application (當時只有四家人),但佢地已經話有140個 application 喔。(但要去左 tour 先可以 apply 喔,之前得三個tours,點解有咁多 applications?我舊年年頭已經 call 過佢地,但冇 tours 要等到十月⋯⋯)但好似得12個位,仲要優先俾 siblings,想點?!呢間係半日的,唔知係咪因為少半日制既⋯⋯ 真係唔清楚。但其實都好多 preschools 的。我都嚇左一跳。

      Delete
    3. 你個邊競爭咁劇烈嘅��
      真係要祝你同小豬好運囉

      Delete