Friday, April 8, 2016

豬又咳

〔小豬是日晚餐〕洋蔥湯,櫻桃番茄仔,煎豬排,雜菜意粉(雜菜有:粟米,豌豆,義大利瓜,菇)

+

小豬又咳了。他一開始咳就跟我說:「媽媽我咳咳,快啲煲洋蔥湯我飲啦。」我還未想到要煲。他真的超愛喝的,一日喝三次。我覺得不是次次都有效,但也當是湯水喝沒所謂啦。聽說燉雪梨蠻有效?想試下。

+

又,小豬戒奶後堅是病多了!!!這半年來病了三、四次吧!以前那有這麼密啊。

4 comments:

  1. 關於咳,我覺得冰糖蒜頭水比洋蔥水更有效,也更方便。

    用6-8片蒜頭去皮拍扁,加2-4粒冰糖,由一碗水煲成半碗水(約10分鐘),趁熱慢慢飲即可。我同個女都超見效。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會唔會辣辣地?我個仔勁煩,唔係好肯試新嘢!不過其實佢今日好左,希望快啲好返啦。

      Delete
    2. 係好甜架,一點辣味也沒有。我個女超喜歡飲。

      Delete
    3. 好!如果佢仲好咳等我試試!謝謝哦!

      Delete