Wednesday, April 13, 2016

小公園。蒲公英。


家旁有點像荒廢了的小公園,我們叫它做「teeny weeny playground」。現在感覺充滿無限可能性。

今日小豬已無心玩滑梯。滑一次就說要執 pine cones。我今日有備而戰,帶了一個袋來。

首先吹了一陣蒲公英。(蒲公英真的令人陶醉⋯⋯)

執了一袋 pine cones 然後倒曬出來說想執樹葉。

執樹葉非常挑剔,這個不漂亮哦,那個好髒哦⋯⋯ 不要這塊,不要那塊⋯⋯

噢,媽媽完全明白你,亞仔。

+

有個亞伯以為小豬是女仔。戴著帽子是有點似。

2 comments:

  1. 你最近呢d wild 相真係好刺激我!!

    (因為我喺廣州只落樓下)
    (而且成個月都係陰天雨天)

    搞到我有少少對唔住個女冇"real play"咁囉

    P.S. 執花仔好鬼浪漫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你一日兩次溜女(?)都好勁啊!

      其實呢度真係比較多「wild」嘢做吧?如果係你個女呢種一定玩到好癲!但我個仔呢,運動細胞係零。出到外面永遠不能離開我三尺(?)。我好想佢自己在草地奔跑啊!!我需要慢慢地不停引導佢佢先郁下⋯⋯ 次次見到你溜女情境我都好生羨慕!!

      呢度周街都係野花,我家門口就好多,所以小豬都常摘㗎。

      Delete