Monday, April 18, 2016

《Pip and Posy》

我是完全不懂寫甚麼書評的,但好想在這裡分享一下小豬的書。因為我是好想知道別的小孩都在看甚麼書的。有時想找又好又不貴的童書不易啊。


以整體來說,《Pip and Posy》這個系列無疑是最深得我心的。(但我心不代表小豬的心⋯⋯)畫得好靚,好多細節,故事情節也非常適合教導小朋友。頭兩本一年前買的,到最近買齊了成套。來緊有本新的也已預定。

小豬很愛頭兩本(最左)。後來我隔了很久才買中間那兩本,因為我找不到 board book 版。(都說英國書這裡不易買⋯⋯)但兩本「hard cover」居然是不一樣的 cover,一本是 padded 的。其實這件事令我很崩潰。(!)所以想了很久才買齊全套,因為六本居然有三種版本⋯⋯(有沒有人明白我的痛苦所在呢?!)

後來四本小豬不算超級愛。《The Snowy Day》在圖書館有,小豬發現後次次去都要睇,但買回來反而沒甚麼興趣。《The Super Scooter》有段時間小豬超愛跟著情節玩角色扮演。

英國 Nosy Crow 出版。台灣有中文英版賣,中文是酪梨壽司譯的。適合2-5歲小朋友。



6 comments:

  1. 我哋係英國所以容易買,我個女都迷過pip and posy 一排,最近鍾意睇monkey puzzle, tickle monster(都係 Axel Schaffler畫). 另外佢鍾意tiger who came to tea 同peepo, 係英國classic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你講呢幾本聽都未聽過!有時我中意一個畫家都會留意其他作品,但上網睇其實好難知好唔好⋯⋯

      Delete
    2. Monkey puzzle 係個故事三歲ok, tickle monster 係啲flap/tab 書,小豬可能會覺得幼稚,我個女歲半就好鍾意。其他兩本都係故事性,文字較長,我個女坐得定就可以睇晒,其實應該係俾大啲既小朋友。我都試過諗住買既書去書局睇完發覺唔鍾意,上網買係有啲彩數,不過係英國買唔太貴都ok.

      Delete
    3. 除左 Monkey Puzzle,其他三本 Amazon 都冇,可想而知! Monkey Puzzle 似乎是我個仔中意既類型,Book Depository 英版似乎買得過。我都覺得美國出版的書比英國貴!! 就算只是同一本書。不過,用字其實係有啲分別。例如我買左《Pip & Posy: The Snowy Day》英國版,發現當講到好嬲係用「cross」!!! 講真我未聽過呢個用法。我睇返圖書館既美版係用「mad」。

      Delete
    4. 我通常都係買啲三四英鎊左右既書,太貴唔買,有時都會係附近啲charity shop見到啲又新又平既書。估唔到美國版既書連用字都唔同,呢道啲人會講cross.不過我哋真係同佢睇書學新字,佢有本書有個pesky pirate, 我都唔知咩係pesky. 佢係呢度返nursery 應該會學完教返我哋囉。

      Delete
    5. 以前我都係買$6美元以下的 board book,但而家大左,有故事性的,通常都貴啲,除非不怪意 paperback。我有時會買一套,會比較便宜。

      其實英國同美國用字方面都幾多唔同既地方,我諗within context係明到。但我係有少少擔心會 confuse 小朋友。

      Delete