Thursday, April 14, 2016

Wednesday。恐龍。

今朝早餐時我跟小豬說:「我哋今日去動物園好唔好?」

「好!」他頓了一下,「但我哋係 Wednesday 去動物園嗰喔⋯⋯」

「吓,你記得我哋成日 Wednesday 去㗎?你又知今日唔係 Wednesday?」

小豬一副「點解我唔知?!」

(我沒有提過今日是星期四⋯⋯)

+

在動物園,走在一條沒去過的路;路旁有條小溪,小溪另一面是叢林,叢林中原來有非常真實感的恐龍。我興奮地說:「哇 baby 有 dinosaurs 啊!」

「假㗎!」他馬上回答。

〔汗〕(可唔可以望清楚先講呢⋯⋯)

「你點知係假㗎?都幾真下啊⋯⋯」

「佢地唔識郁㗎⋯⋯」

「你又知佢地唔識郁⋯⋯」〔哼〕

「媽媽佢地係假㗎!」

好叻咩~~


沒有影恐龍,但這隻 lama 好可愛,一見到我們就跑過來!

No comments:

Post a Comment