Thursday, May 12, 2016

Mama Gap

與小豬一起摺衫中⋯⋯

小豬:「媽媽你啲襪襪哩?」

我:「媽媽冇襪襪啊。」

小豬:「吓⋯⋯」

我:「係啊媽媽冇襪襪啊,不如你買啲襪襪俾媽媽啦⋯⋯」

小豬:「我細個嗰陣有買襪襪俾你啊~~」

我:「吓,係咩?!」

小豬:「係啊⋯⋯ 不過係要寄 package,你有冇收到 package 啊?」(!)

我:「冇喔。你喺邊度買㗎?」

小豬:「Mama Gap 囉!」

我:「哦,咁㗎。唔係 Baby Gap?」

小豬:「Baby 啲襪襪喺 Baby Gap 買㗎。」

我:「咁媽媽襪襪就喺 Mama Gap 買?」

小豬:「係啊⋯⋯」(一副「唔係喺邊喔」既樣⋯⋯)

No comments:

Post a Comment