Sunday, May 8, 2016

母親節午餐


小豬:cucumber, smoked salmon and cherry tomatoes, French toast with berries and almond silvers

我:French toast with berries and almond silvers; smoked salmon salad with cherry tomatoes, cucumber, arugula, little gem lettuce, and basil

+

幾天前男人說他想做 waffles 給我食,但他幾乎從來不下廚的喔!我想了幾天,覺得最後只會煩到我,(!)就提議不如做 French toast,真的是又簡單又得體!

小豬那份有少少分別,因為他不食 salad 啦,但很愛青瓜和 smoked salmon,就是攪拌 salad 前拿些出來就可以了。起碼食了照片中雙倍的 smoked salmon!最後成碟清曬!是!連 berries 都食曬!!〔淚奔〕(其實食前他不肯食 berries 的,不過我又死都加落去囉。)



母親節快樂!

No comments:

Post a Comment