Friday, June 24, 2016

我係咪發緊夢⋯⋯

睡夢中我聽到一個既熟悉又可怕的「咚咚咚」聲,千萬念頭在我腦海裡飄過:「唔會既唔會既⋯⋯ 發緊夢發緊夢⋯⋯ 係咪天光啦⋯⋯ 咁快天光喇⋯⋯」

接著我聽到開門聲⋯⋯

我望下個鐘:2:39am!!!!!

某人已經來到我床尾:「媽媽我想來你間床瞓⋯⋯」

天啊~~~ 發生甚麼事~~~ 好恐怖啊~~~

+

小豬雖然是不願睡覺之人,但一旦接受了他要睡覺這個事實,他是會一覺天光的。只是偶爾半夜醒來會叫我。

這樣走來我房間,當然是第一次啦。

+

The rest?Let's just say it was one bloody brutal hell of the night!

最後搞到六點才睡然後未夠八點又醒了!!

然後今日又沒有午睡。

+

You bet I'm scared。

No comments:

Post a Comment