Thursday, June 30, 2016

Indoor Playground


今朝問小豬想去邊度玩,佢居然話想去「Peekaboo」!

+

Peekaboo 是一個 indoor playground。我呢,是不會想去這種地方的。一來不喜歡室內;(想玩 playground,大把戶外不同類型的啊!)二來小豬其實不太愛玩 playground;三來要錢啊~~

但因為 Peekaboo 離我們幾近,之前男人帶小豬出去遇著下雨,後來就帶了他去。之後不知怎的,男人告訴我他買了個 Pass!(每次$10任玩,但$80的 Pass 可以玩十次。)當時我有點氣,為甚麼要浪費這樣的錢,我是不會帶他去的!

+

今日我本來是想帶小豬去公園的,但問幾次都話想去 Peekaboo。〔呼〕我見今日都幾凍,(係,夏天跟冬天沒多大分別⋯⋯)唉,好啦⋯⋯

去到,又是全程貼身陪玩!!我幾番跟小豬說,可不可以自己玩啊?他答:「如果你唔同我一齊我唔開心嗰喔⋯⋯」(最近的絕招,「唔同我一齊」可代入任何他不想我做既嘢⋯⋯)

只想說,45分鐘後我很累啊~~~ 我真的很不喜歡這種地方!整個 setup 都令我很想呼叫逃走⋯⋯

後來去了書店。

+

亞仔,以後可唔可以唔好再叫我去,要去叫你亞爸同你去啦!

No comments:

Post a Comment