Monday, June 6, 2016

發脾氣



同緊 robot 講:「對唔住我掟你落地⋯⋯」

+

今日玩玩下 Tegu,因為砌唔到他想砌的,小豬一手將檯面的 Tegu blocks 和其他嘢推落地。然後大哭大叫起來。

(如果是以前,我可能會發怒,要求他馬上執返好啲嘢。)

我靜靜地坐著,讓他哭。

期間問:「你咁做啱唔啱㗎?」

「你有啲乜嘢唔開心?話俾媽媽知。」

他當然沒答我,不停嚎哭。

幾分鐘後我 offer 給他抱抱。

我坐著橫抱著他;他繼續哭。之後他把整個身體伸直,露出肚子。我就用手指篤他的肚子;然後篤篤篤篤篤全身都篤⋯⋯ 不久他就破涕為笑,怕癢 giggle 起來。

跟住他叫我再篤多啲。篤篤篤篤篤玩了一陣,他就跟我說:「媽媽我冇事啦。我舒服返啦。」

「哦,咁啊,咁係咪要執返啲嘢?!」

「要。」

「你睇,Tegu 幾慘,俾你掟落地,要唔要同佢講對唔住啊?」

「要。」

同 Tegu 講完對唔住,就續一同我講,邊個邊個都俾佢掟落地,然後一個一個講對唔住。

No comments:

Post a Comment