Thursday, June 23, 2016

不想睡覺的小孩

今日放低小豬午睡,五分鐘後去了廁所。一坐低我就聽到「砰砰砰」聲⋯⋯ 未反應過來就聽到有人跑進我房間⋯⋯ 跟住有隻手出現在我浴室門上⋯⋯〔倒吸一口涼氣〕

門打開,好奸既樣:「媽媽原來你喺呢度⋯⋯」

「你做乜嘢⋯⋯ 點解唔瞓覺?⋯⋯」

「我瞓唔著啊嘛⋯⋯」

這人昨晚只睡了八個鐘咋⋯⋯(正常要十一個鐘吧?)

+

前幾晚,有一晚成晚不停自己爬落床仔⋯⋯ 

+

不過,自他識得爬出床仔後,除了第二日的午睡爬過出來,之後沒有自己爬過,每次會等我們進去後他才自己爬出來。

所以我有一半驚訝他到現在才爬⋯⋯ (因為他真的很不想睡覺!)另一半我好驚,如果以後都係咁爬我點算?!

+

不過,自從前幾晚爬過後,呢幾晚都沒爬過。我第二日跟他說了很多次不可以爬。他似懂非懂的。

今日爬後,他似乎也知道不應該,說以後不會爬了。

(晚睡與午睡對小朋友來說是兩回事,晚睡應承了不代表午睡不會。)

+

最近小豬不肯睡覺的意願似乎有新高。有好多晚都是從七點幾八點開始沖涼準備睡覺,然後跟他戰鬥到十一點才睡。〔呼〕

+

今晚沖涼時無端端哭起來,又話我聽唔到他說甚麼,又話我唔開心⋯⋯ 後來忽然彈了一句:「我唔想瞓覺啊~~~」

救命啊~~~ 點忍得住笑啊~~~ 

+

希望呢個只係一個過度期啦⋯⋯ 不過我都諗,佢再大啲,佢唔要瞓我都真係冇佢符囉⋯⋯

No comments:

Post a Comment