Thursday, June 16, 2016

每個媽媽應該都會(或將會)遇到的情況。。。


今朝將小豬的麵包搣開一半給他,他望一眼:「我唔要搣開一半⋯⋯ 我要成塊!」

「但你次次都叫媽媽搣開嗰噃⋯⋯」

「我唔要搣開我唔要搣開我唔要搣開~~~ 你癡返佢啦~~~」

「⋯⋯」

換過塊?

「唔要。一定要呢塊,你快啲癡返好佢啦!你快啲癡返好佢啦~~~」

偷偷換過塊?

呢塊係邊位,另一塊邊位已被這人昨日食左⋯⋯(係,這人中意食皮⋯⋯)

無論點解釋,堅持要癡返好佢。

傷心欲絕狂哭近乎半小時!!

呼。


#做任何嘢最好先問準大帝
#千萬唔好以為你好清楚大帝既喜好
#我成日覺得小豬個喊樣好搞笑令我好難認真

No comments:

Post a Comment