Thursday, July 28, 2016

Playground。樹枝。


今日行去 playground 的途中,小豬忽然說:「唔知 playground 有冇人呢?」

我(明知故問):「吓⋯⋯ 點解啊?」

低頭不語。

我:「你唔中意有其他人啊?」

小豬:「嗯。」

我:「點解啊?要識下新朋友仔啊嘛⋯⋯ 識多啲朋友仔都幾好吖~~」

靜了幾秒。

小豬忽然大聲講:「係既!你講得啱!」

個回應又幾出人意表⋯⋯〔汗〕

+

去到 playground,其實沒點玩,就話要執 pine cones。執兩執就執到條大樹枝,然後就一直拿著玩⋯⋯ 不停篤我夾我!〔哼!〕

後來不肯回家我一時爽快就說不如拿回家啦⋯⋯ 搞到家裡好髒⋯⋯ 樹枝斷了叫我黐返,用膠紙黐好又話唔想見到膠紙⋯⋯(Trouble 3 實例⋯⋯ 幾乎每日發生。嘔血。)

不過,見他玩得好開心,亞媽都係開心既。

做人亞媽就係好矛盾。

No comments:

Post a Comment