Monday, August 29, 2016

圖書館的新發現


最近在圖書館借的書。

從小豬11M開始帶他到圖書館參加唱遊活動,到現在3Y4M,今日是最後一次了!!

因為小豬下個星期開始返 pre-school 了!!!

講返圖書館。在小豬滿三歲時我才給他申請了圖書證⋯⋯(小孩圖書證的好處是沒有 late fee 啊!)然後我發現了圖書館真的是很好很好用啊~~~(媽呀,我活了那麼多年怎麼現在才發現⋯⋯)

我那個年代,去圖書館是很簡單的事,去看有沒有適合的書,借,還。(?)現在呢?!原來有樣東西叫「hold」!!不是 hold 住一間圖書館的書喔!是整個三藩市三十間圖書館!!原來可以,上網(或用 app!)找想要的書,然後指定到那間圖書館拿;他們從各圖書館找到書運到指定那間就會電郵你,會 hold 住十天。

超級方便吧!!!

我家附近的圖書館算細,所以童書不算多,所以我一直會跟小豬在圖書館讀但沒有需要借。加上 board books 通常(感覺)很髒,所以也不太想借。以前的書小豬是會看千萬遍所以我覺得買是ok的。但隨著他年紀大了,開始要看有點故事性的書,一來貴,二來難捉摸他喜歡甚麼,三來發覺他不會像以前那般狂看好多次,四來故事書是沒有那麼髒的呀!所以我才開始借書的。當然如果本書很好可以買。不過很久沒有買了,買的都是操作書。

除了書,原來還可以借電子書,影片電視劇,電子雜誌⋯⋯ 還有好多嘢我都未有空研究!!

同一時間可以借五十本書!!每次借三個星期,可以續期三次!(其實小孩證沒有 late fee,所以基本上係可以借很久很久⋯⋯)其實我們家五分鐘車程就有四間圖書館!可以想像以後可以去不同的圖書館吧。

又發現,原來別的圖書館有些很不錯的中文書!小豬很喜歡看中文書,所以我儘量會找些給他看。但上網不好難找,因為不會顯示中文,又沒有書面。多數是找已知道的英文書然後看看有沒有譯本。

然後我把這個巨大的發現告訴男人,沒有換來稱讚不特止,還被說:「圖書館就係咁用㗎啦吓哇⋯⋯」哼,咁叻唔早講!

又,我成日都想分享好書呀,但時間呀時間⋯⋯(有沒有人有興趣知㗎?)

6 comments:

  1. Monkey puzzle 美國版改左名叫where's my mom. 我都有興趣睇你介紹書,我個女細個啲,不過佢都鍾意故事性強既書,同坐得定聽,所以你介紹個啲佢都啱啱地。最近去左書展睇左幾本新書,其中一本叫shark in the park小豬都可能會啱。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢堆書中我個仔算幾中意「Where's My Mom?」。

      《shark in the park》係咪 Usborne? 如果係我地有《Fat Cat on the mat and other tales》,一本有六個故事包括《shark in the park》! Usborne 出好多呢啲書。我想買《Racoon on the moon and other tales》! 不過 book despository 無。大大本比較抵。我個仔由好細已經好中意。

      http://www.bookdepository.com/search/advanced?seriesId=143824

      Delete
    2. 好似唔一樣,我個女鍾意個本個作者係Nick Sharratt, 佢特別鍾意windy day 個本,不過可能因為我最近帶左佢去睇個套舞台劇。
      今年蘇格蘭bookbug既finalist 有三本,shark in the park係其中一本。http://www.scottishbooktrust.com/bpbp/shortlist-2017
      可以考慮吓!

      Delete
    3. 係喔,唔係呢本。

      「There's a bear on my chair」睇左,但可能係食字,講中文就争啲囉。個仔唔算特別中意。不過大過啲識英文應該會好啲。

      又,Nosy Crow 出品多數好野!! 佢地今個月出左好多新書啊。

      Delete
    4. 如果用中文講好多書都會差少少。我哋通常讀返原文,不過啲德文書我用中文講啦。有無好既中文書介紹?

      Nosy crow 同usbrone 都好多靚書,不過我都要盡量唔買太多,多啲去圖書館借啦。

      Delete

    5. 我個仔只想聽中文唔要英文呀!我都想知有乜好中文書啊!多數都係在圖書館search有冇啲英文翻譯版喳。

      講起德文,我哋有本「All Better」原文德文,超可愛好玩啊!小朋友一定中意!

      Delete