Saturday, October 1, 2016

有了小孩上廁所也變得不容易。

某人在浴室門外:「媽媽,媽媽,得未啊~~ 你啲 poo poo 出來未啊?」

係,我同佢講,如果你喺度媽媽啲 poo poo 出唔到來㗎⋯⋯

咁佢又真係信,出左去⋯⋯ 等。

+

感覺係,好多父母都好介意小朋友陪佢哋如廁(!),千方百計想避開⋯⋯ 我想講,真的冇人鍾意,但身為一個在家媽媽,有選擇嗎?可以避嗎?三年幾來,還是第一次成功使開佢!!(同埋我都係隨口講吓,估唔到佢又真係聽。)

所以我唔可以話我介意。因為當你冇選擇時,接受現實正面面對係最開心的。(!)(做人都係啦。)而家小豬會同我傾下計,自己玩,冇廁紙可以幫手攞,都算係咁㗎啦。想當初我係孭住佢抱住佢照樣上廁所的啊~~ 當然,如果佢可以 leave me alone 就最開心既。不過做人唔好太貪心。咁囉。

No comments:

Post a Comment