Friday, October 21, 2016

咪埋唔到眼

今晚陪睡時我忍唔住對碌大對眼的小豬說:「Baby 啊如果你唔咪埋眼你係瞓唔著嗰啵。」

小豬:「如果我咪埋眼就會眨眼㗎啦⋯⋯」

我:「吓點會啊?」

小豬眨俾我睇:「如果哩我咪埋左隻眼隻眼就以為我想眨眼㗎啦⋯⋯」

忍唔住笑左。

小豬:「所以 quiet time 我都唔會咪埋眼㗎⋯⋯」

我:「⋯⋯」

+

後來接近斷電,我見佢係咁眨眼,跟著忽然叫:「哎呀我咪埋唔到隻眼啊~~」然後好痛苦咁扭來扭去。

之後揸住我隻手擺在佢既眼睛上,意思唔好俾眼睛打開。

又叫:「我隻眼我隻眼~~ 點解咁既⋯⋯」

痛苦地呻吟和典左5-10分鐘才終於睡著。

+

我有時幾乎懷疑佢對眼係咪有啲乜特別構造,眼一合就會痛。

No comments:

Post a Comment