Thursday, October 27, 2016

小豬識借書啦!

今日小豬終於識得自己 check out 啲書啦!

當初得知圖書館可以同時借50本書時我覺得「50本!點借到咁多啊!」但今時今日我哋有40本在家。

真係好愛圖書館。唔可以想像如果冇圖書館係冇可能買到咁多書來睇的。講真而家真的好少買書了。

我們每星期會去圖書館一次,去還下書和借已 hold 住的書。太喜歡個 hold service 了吧!超方便啊!我而家一見到有趣既書就擺落個圖書館既書單度,然後慢慢從個書單決定 hold 那些書。(書單超長。)

我有時會留意他們「剛訂」或「新到」書單,hold 住左,新書一到就有得借啦!借到全新的書特別開心的哈哈。(不過有時會等好耐,會霸佔了 hold space,因為同時只可以 hold 20 本書。)

3 comments:

  1. 我哋都多左去圖書館借書。你上次提起後我哋都借左Raccoon on the moon, 我個女好鍾意!!近期佢仲鍾意paper dolls, 小豬都可能會鍾意呀(不過個主人翁係女仔).

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啊,真的要好好使用圖書館啊。

      Paper Dolls 唔知乜來既。

      我地都有借過你講既《Shark in the Park》啊。都幾得意啊。

      Delete
    2. Paper dolls 又係Julia Donaldson, 不過唔係gruffalo既插畫家畫。
      一次可以借好多,總有幾本啱睇!

      Delete