Thursday, November 10, 2016

三歲男孩的心事

小豬常跟我提他喜歡的 R、A、和 M。

R,我知他們有常一起玩,因為差不多年紀,差不多時間開始返學。但 A 和 M 分別大他一和兩年,在學校也有比較長時間,所以已經有玩開的玩伴。M 是(3-5 歲 group)唯一的女孩。

+

今日提起 M 時我問他有沒有跟 M 玩,他答沒有。我問為甚麼,他居然說:「佢唔知我中意佢㗎!」(!)

+

洗澡時他說起 A,我問:「點解你中意 A 既?」

小豬:「因為佢好靚。」(!)

我:「M 呢?」

小豬:「因為佢係女仔啊嘛好似你咁都係女仔。」然後抬起頭甜蜜地對著我笑。〔冧〕

我:「咁你覺得佢靚唔靚啊?」

小豬:「靚啊。」

(又確實,A 和 M 是最可愛的!)

我:「咁你覺得 R 靚唔靚?」

小豬:「都幾靚啦。」

我:「咁你點解中意 R 呢?」

小豬:「因為佢 tickle 我。」(!)又說:「今日呢,我同 A 和 R 一齊玩嗰陣,A kiss 我。」

我:「噢係咩!Kiss 你邊度?」

小豬指下塊面:「呢度。」

我:「咁你有冇 kiss 返佢啊?」

小豬:「冇。」

我:「點解佢 kiss 你既?」

小豬:「因為佢中意我囉。」

我:「⋯⋯」

+

圖為今日下午去圖書館的路上影的。

這兩天都心神恍惚的。難過。每次想起未來的四年頭就爆。

多謝小豬帶給我的歡樂。

No comments:

Post a Comment