Wednesday, November 23, 2016

練字

最近迷上左「brush lettering」;一個係一個月前我聽都未聽過既 term!朋友同我講我還以為係「中式毛筆」。

因為是今個月才開始學所以超新手一個。平時呢就係狂練 strokes,字母,呢個都練左好耐先敢拿出來獻醜。〔掩臉〕

新手小小感想係,有支適合的筆好重要!頭兩個星期練得有點氣餒,寫一百遍都係醜⋯⋯ 後來換了筆,哇~~~ 完全唔同!!見到自己有進步先會有動力練下去。所以呢個星期變得沈迷練字!!如果可以的話,寫一整天都得!但當然我有既時間都有限,(犧牲了做運動時間!其實長期唔得囉,好煩惱。)就算唔係練緊字我個腦都成日諗住諗住!好耐無呢種心掛掛上癮(!)感覺了。

喜歡練字的感覺:完全可以唔使諗其他嘢,專注係一件事上。我發覺,自從生左後已經好少個腦可以做到咁清閒了。所以係享受的。

No comments:

Post a Comment