Tuesday, January 10, 2017

不是幸運草

昨天在後院找到兩片四葉心型草。

後來做了些 research,發現其實呢隻草唔係 clover,係 yellow wood sorrel。咁,即係唔係傳說中的「lucky charm」啦。

但冇所謂啦。

+


我一直都以為心型葉草就係 clover,因為十幾年前見到副 jigsaw puzzle,個圖案係滿是心型草,當中有片四葉的,我覺得好靚就買左。個盒係寫住「lucky clover」的,好自然我覺得呢隻心型草就係 clover,四葉就係「lucky charm」。咁我之後就好想搵呢個四心既葉出來!

所以我覺得係唔係「lucky charm」唔係咁重要,重點係我終於搵到多年來搵既嘢!〔淚〕

當我見到佢嗰刻,感覺要停止呼吸,個心要跳出來,超感動,又加有種神聖不可侵犯的感覺。後來在附近又搵到另一片。(有好多人都說通常附近會有多啲,所以如果見到一片就更加留意附近。)

我有摘左夾在書中,遲啲可以再分享成果。

+

想講,一直都以為 clover 唔係正印 clover(!)因為唔係心型,唔靚。所以如果我見到係唔會搵四葉的。Lucky charm 既 clover 其實係圓或橢圓型的。仲要係 white clover 先至係真。

我還是比較喜歡心型的。Wood sorrel 其實也很難有四葉的,我懷疑比 clover 更難!!原來又有一種草極似 clover,但啲葉多數都係四葉的!所以如果見到好多四葉既,就唔係真囉。

+

不久前我有 post 過話搵到幸運草。後來自己再睇返,完全唔係!根本係另一隻草!我想講,呢個就係 classic example of「當你超想得到一樣嘢然後有日會忽然眼盲就算完全唔係嗰回事都可以當係真!」。當日我真係以為係真,後來睇返好唔同喔大佬!重點係我冇摘到!即係內心深深處都其實係知道個真相的!(非常適合引用於「真命天子」呢樣嘢上。)(!)大家引以為鑒吧。(!!)

不過呢,可能就係因為有呢件柒事,我就蒙上天憐憫,終於搵到真正的四葉心型草了!!〔兩行熱淚〕

我已滿足了。

+



真正既 lucky charm 應該係咁。(照片 google 返來。)

No comments:

Post a Comment