Monday, January 16, 2017

Poo Poo Talk

陪亞仔睡覺,20分鐘後⋯⋯

小豬:「媽媽我肚痛啊⋯⋯ 」

我:「吓⋯⋯ 咁你想點啊?⋯⋯」

小豬:「我想痾 poo poo 啊⋯⋯」

有一瞬間我以為佢想玩嘢⋯⋯ 但佢病了,都幾努力咁試去瞓⋯⋯ 個樣唔似呃我。

我:「咁好啦,去坐 potty 啦。」

試左一陣乜都無 。我同佢講,如果冇就算啦,要返去瞓覺㗎啦。

小豬:「但我個肚肚仲係痛喔。」

我:「咁唔係肚痛就一定有 poo poo 既⋯⋯」

小豬:「點解既?」

我:「咁有時肚痛會痾 poo poo,有時唔會㗎嘛⋯⋯」

小豬用疑惑既樣問:「但點解既⋯⋯」

我:「咁肚痛未必同痾 poo poo 有關連㗎嘛⋯⋯」

小豬:「點解冇關連既?」

兩隻超級好奇眼睛碌大緊緊盯著我⋯⋯

本來很睏甚有睡意既我馬上醒曬⋯⋯ 忽然察覺到休想隨便打發此人⋯⋯ 個腦馬上以一萬倍馬力運作起來⋯⋯

「嗯⋯⋯ 咁有時哩因為你啲 poo poo 喺個肚肚度想出來,佢哋就搞啊搞啊:『我哋要出來啊我哋要出來啊~~』咁你既肚肚咪痛囉⋯⋯ 但有時哩,可能係第二啲嘢喔⋯⋯」

「第二啲嘢?」小豬打斷我問。

「係啊,可能唔係 poo poo 係第二啲嘢又係搞啊搞啊,咁咪冇 poo poo 出來囉。所以唔係肚痛就一定會有 poo poo 要出來㗎!都唔係啲 poo poo 搞緊既!」

「吓⋯⋯」小豬沈思中。

這個時候佢忽然放左個響屁!

我:「哪~~ 媽媽知係啲乜嘢喺你肚搞下搞下啦!係你啲屁屁啊!See 佢地頭先搞下搞下咪出左來囉。」

小豬:「咁你即係話係啲屁屁喺我個肚肚搞下搞下?」

我:「係啊⋯⋯」

小豬:「但我肚肚仲係痛緊喔⋯⋯」

我:「咁啊⋯⋯ 咁就再試下啦。媽媽幫你再捽捽啦好唔好?」

小豬:「好。」

+

最後都係冇。十五分鐘後願意返去瞓覺。

No comments:

Post a Comment