Thursday, March 2, 2017

我點知你中意我


昨晚小豬沖完涼幫他抹身時,他跟我說:「媽媽我整左張卡畀你啊⋯⋯ 不過未整好,我聽日畀你啊。」

我:「哦好啊,thank you。」

小豬挨過來臉對臉親親:「因為我中意你啊嘛⋯⋯ 所以我要畀張卡你囉。」

我:「哦⋯⋯ 媽媽都好中意你啊。」

隔幾秒。

小豬:「媽媽你會唔會整張卡畀我㗎?」

我:「啊⋯⋯ 要㗎?」

小豬:「如果你唔畀張卡我我唔知你有中意我喔。」(!)

我:「哦咁㗎⋯⋯ 好啦媽媽都整張卡畀你啦。」

小豬:「上面你要寫你同我既名喔⋯⋯」

我:「哦⋯⋯好啊⋯⋯」

小豬:「然後呢,要畫個心心,要油紅色嗰喔⋯⋯」

我:「哦,好啦。」

小豬:「不過哩,你唔使寄畀我啦⋯⋯ 你就咁畀我得啦。」

我:「哦⋯⋯」

〔汗〕

+

今朝趁佢返學時喇喇聲整張卡畀佢囉。(個心凸出來㗎!)

#3Y10M

No comments:

Post a Comment