Wednesday, May 24, 2017

死亡與地震

今日去 Academy of Sciences 玩地震 simulation。出來後我們看一些三藩市 1906 & 1989 年大地震的照片。

我跟小豬說,你睇,呢啲呢啲都被地震震lum左啊⋯⋯

小豬問,咁啲人有冇被震lum啊?

我說,有啊。有啲人被壓住左⋯⋯ (那刻我本來想說被壓死到臨時改口⋯⋯)

然後小豬說:「佢哋係咪被壓死左?」

我有點 shock 點解佢會咁講:「你⋯⋯ 點知啊?!你知乜嘢係壓死?」

小豬:「知啊⋯⋯」

我仍震驚著:「你知死係乜嘢?死左即係點?」

小豬:「死左咪以後都唔會返來囉⋯⋯」

好 shock 啊~~ 咁又唔係完全冇提過「死」呢個話題。我隱約記得之前係有(被動)接觸過,我當時係好簡單講過下「一個人死左以後都見唔到佢」之類。但我沒深究佢有明白幾多,好快就轉左話題。

+

之後我沒再問下去。其實我仍唔係好知佢係點理解到地震係有人(被壓)死。(照片當然唔會有人被壓住啦!)

+

這個地震 simulation 是小豬要求玩的。(Simulate 1906 & 1989 的大地震。)今日是第二次玩。第一次佢有少少驚,有話想走(但沒有)。我呢,simulate 1989 年地震的情景時,有點 emotional,眼淚差點標出來。原來轉眼已經28年,那刻還歷歷在目。

今次玩見小豬鎮定了許多。其實讓小朋友(或大人)體驗一下,真的來到時會有幫助吧。

No comments:

Post a Comment