Saturday, May 13, 2017

四歲的小孩是愛媽媽的高峰期嗎?


最近日常:

「媽媽我真係真係好中意你啊~~」

「媽媽我每日都好中意你㗎!」

「媽媽我會永遠一直都好中意你!」

「媽媽我中意你有X百千萬XXX,你中意我有幾多?」(媽媽答後會比較一下是他愛媽媽多還是媽媽愛他多啲⋯⋯)

「I love you very very much!」

「I love you more!」

「媽媽就算你唔中意我我都好中意你啊~~」(媽媽唔會唔中意你㗎。)

「媽媽你係唔係唔中意我啦?」

「媽媽如果你唔中意我我會好傷心㗎⋯⋯」

就算扭計中都會哭著抱住媽媽:「媽媽我好中意你㗎⋯⋯」

#4Y0M

No comments:

Post a Comment