Tuesday, June 20, 2017

執壽司盒

昨日終於頂唔順小豬廚房張檯,亂到癲,我就幫佢執下佢。但佢既壽司盒我係亂咁掉曬啲嘢入去就算。

佢見到就話:「媽媽你都唔識執啲 sushi 既!」

我:「係啊媽媽唔識㗎。最好你自己執啦。」

小豬:「Yo 姨姨都唔識執⋯⋯」

我:「噢係咩,咁每人有每人既執法㗎嘛。」

小豬:「但 Yo 姨姨都擺得靚既,媽媽你就擺得唔靚囉⋯⋯」〔哼〕

我:「吓~~~ 咁你擺得呢?」

小豬:「我梗係擺得 super 靚啦~~~」(!)


+


註一:Yo 姨姨前一排來我們家玩,有幫小豬一齊執廚房。平時唔畀人掂佢既壽司盒但肯畀 Yo 姨姨執喔。Yo 姨姨問佢擺得啱唔啱,佢答唔啱,但Yo 姨姨既擺法「都係一個 good idea」既。(Yo 姨姨話返我聽⋯⋯)

註二:小豬既壽司盒,收到後開始嗰個月係日日都要整幾次壽司我食。(好飽。)玩完後通常都會執返好啲嘢,之後佢就自己 develop 左一個擺法,然後每次一定一定要同一個擺法!一定要自己擺。(當然試過自己擺得唔好就發曬脾氣啦。)

No comments:

Post a Comment