Friday, June 16, 2017

無奈

前幾日小G媽問我,你近來有冇留意 news 啊⋯⋯

唔係好知點答。

新聞有留意,但好多啲內容我唔敢睇。驚爆血管。同埋我仍在 denial mode,唔好同我提嗰舊橙色東東(!),我當佢隱形。(可以嗎?)

Anyhow,想講今日啲新聞撇除舊橙色嘢都好 depressing:

1)Wholefoods 畀人買左(仍不能接受⋯⋯)
2)又一單「警察殺黑人」無罪(我男人說:「你想點?你畀陪審團決定就一定係咁啦。有邊個定到罪㗎?」Well,我好想保持天真啲。)
3)居然有7%既美國人,(係一千六百四十萬人啊!)認為朱古力牛奶係由 brown cow 而來。(一齊嘆口氣。)(你而家明點解會有人相信一舊橙色東東喇掛?)

唉。

#幾時先到2021

No comments:

Post a Comment