Thursday, July 27, 2017

PAW Patrol

家附近新開了間 Target,與小豬去八卦。

有個迷你玩具部。小豬見到 PAW Patrol 的玩具表示想要。

我:「聖誕啦,聖誕買畀你⋯⋯」

小豬:「但我而家想要喔⋯⋯」

我:「哇好貴喔~~」($35)

小豬:「係喔⋯⋯」(這人認為多過$10既嘢都很貴⋯⋯)

我:「太貴啦媽媽冇錢⋯⋯」

小豬定著不語。

($35 的旁邊有件$30的,貴。)我(很不情願的拿起件$13的打算打發他):「一就呢個啦⋯⋯」

小豬:「都有啲貴⋯⋯」拿上手好像不喜歡⋯⋯

我(順勢指著一堆最便宜的,$5!):「咁啊呢啲啦⋯⋯ 你揀一個啦⋯⋯」

他望下摸下拿起看下,也是不滿意⋯⋯ 

我:「嗯⋯⋯ 我覺得都唔靚既⋯⋯」

他好像也同意我,之後就離開了。

+

當時我實在有「得左」的感覺,雖然也有少少內疚。因為小豬是極少極少要求買嘢,應該在五次內。記憶中只有一次是很堅持要買;其他很易打發。

但,是 PAW Patrol 啊!!你知是甚麼嗎?!他們的玩具全是!全是!膠的!!但小豬幾迷佢地。〔嘆氣〕我有曾經睇過佢地啲玩具,買唔落手啊⋯⋯

+

第二日早上,一醒來,小豬就跟我說:「媽媽我仲諗住個 PAW Patrol 啊~~」

我:「唔好諗啦⋯⋯ 都唔靚既⋯⋯」

小豬幽幽地:「但我覺得靚喔⋯⋯」

+

今日(三日後),他又忽然跟我說:「媽媽我真係好想要一個 PAW Patrol 既嘢啊⋯⋯」

我真的有點 surprised 他的堅持,他是從來沒有這樣要求過的。我也軟化落來:「咁啊,好啦,聖誕節買畀你啦。因為只可以生日聖誕買嘢㗎。哪你生日又過左,咁等聖誕啦好唔好?」(!)

小豬:「哦。咁我想要個 tower。」(!)

+

之後 search 下,先知原來係呢舊嘢⋯⋯ 都唔少銀兩⋯⋯ 重點係好大舊啊媽呀~~

祈求上天未來四個月佢會唔再喜歡 PAW Patrol。亞們。


#4Y3M
#好怕膠嘢

No comments:

Post a Comment